Tag: Smile to the world

Ik ben getagd door Lisanne, van http://www.lisanneleeft.nl :

Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat de lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt.

Dit is mijn foto:

Dit is een foto van de 2e avond tijdens mijn vakantie op texel afgelopen zomer. Na een hele lange dag waarin we om 7 uur al wakker waren en in de weer waren met tenten omhoog houden, nieuwe regelen, en uiteindelijk van 2 grote tenten gewisseld waren naar 4 kleine tentjes, gingen we toch gezellig nog even te stappen. Het was ten slotte Schuimparty in “De Toekomst”
Deze week was ondanks de weersomstandigheden in het begin echt een top vakantie, en ik wordt nog steeds gelukkig als ik de foto’s er van zie!

Ik geef de tag door aan: mylovelylife; Foreverpetite; Serena Larissa en Tara ; Alex
xxxCarlijn

P.s. Als je deze tag ook over wilt nemen, ga je gang!

2 thoughts on “Tag: Smile to the world

Geef een reactie

