Wishlist!

Zoals je misschien afgelopen maandag hebt gelezen hier(of je weet het doordat ik het al bijna een maand roep), ben ik aanstaande zaterdag jarig!

En bij een verjaardag horen uiteraard “cadeautjes”! Gek genoeg lijk ik onbewust altijd een beetje “zenuwachtig” te zijn voor m’n verjaardag, begin November begint mijn Astma namelijk altijd op te spelen. Maar ben ik dan zenuwachtig voor de cadeautjes die ik krijg?!
I don’t know, maar wat ik wel weet is dat ik net als zovele een verlanglijstje heb!

Zoals je ziet, staan er veel beauty spullen op mijn verlanglijstje.
Make-up, sieraden, zeepjes en cremétjes zijn tegenwoordig echt mijn obsessie.
Al een aantal jaar sta ik te springen als ik er een zie: een Volkswagen Beetle met open dak in het lichtblauw! No way dat ik die krijg natuurlijk maar het zou wel leuk zijn zo op m’n 18e verjaardag
De Lush Lemony Flutter is iets wat ik al vrij lang wil maar stom genoeg nooit koop. Ook zie je een 88Palette staan, deze palettes zijn heel populair en door mij ook erg gewild. Ook de kwastenset zou erg welkom zijn, en de grote ringen die je ziet lijken me ook leuk. Ik draag nog niet veel grote ringen maar als ik het zie wil ik ze ook hebben! Geld is natuurlijk altijd goed, en nagellak…. I love it!
Ook zie je onderaan een stukje zeep. Serieus ik houd van gewoon een stuk zeep! Dus een lekker geurend stukje zeep is altijd goed!

Dit is een kleine greep van spulletjes waar je mij heel blij mee zou  kunne maken op mijn verjaardag of met sinterklaas.
Maar om eerlijk te zijn vind ik het ook vaak wel moeilijk om te bedenken wat ik nou eigenlijk vraag. Vaak zijn spullen die je graag zou willen hebben op deze leeftijd vrij prijzig, en om nou iets heel duurs te vragen…. tsjaaa dat doe je niet zomaar natuurlijk!

Ik ben benieuwd waar ik mee verrast word zaterdag!

xxxKus Carlijn

Plaats een reactie