Lyceum aan zee’s eerste echte schoolkrant!

Hallooo

Vandaag een speciale update! De schoolkrant waarin ik als hoofdredactrice zit, is vandaag dan eindelijk uitgedeeld aan onze medeleerlingen!

De eerste schoolkrant dit jaar, en tevens die van de afgelopen jaren, hebben we voor de kerstvakantie uitgedeeld. Deze hebben we door het niet behalen van de echte deadline destijds zelf uitgeprint en was dus in het zwart-wit.

Dit keer hebben we onze schoolkrant kunnen laten afdrukken door een professionele drukker! Onze Schoolkrant die sinds dit nummer de officiële naam: Old School heeft gekregen is nu een echt glossy School Magazine!

Op de voorkant van onze schoolkrant is dit keer te zien; Alex Wegman. Al eerder schreef ik hier op mijn blog over hem( Klik, Klik, Klik ), maar dit keer heb ik hem voor de schoolkrant geïnterviewd. Dit interview was met de insteek dat zo ongeveer iedereen nu het verhaal over zijn arm wel kent, ik wilde gewoon Alex Wegman in de spotlight hebben staan.

Nog een leuk detail van deze schoolkrant is dat mijn blog er in wordt genoemd bij het stuk  Meet the Bloggers. Ook Lisanne die bij mij in de klas zit is er in te vinden met haar blog; www.lisanneleeft.nl

Ben je al benieuwd geworden naar de binnenkant van onze geweldige schoolkrant?!

Check m dan hier online:

XxxCarlijn

3 thoughts on “Lyceum aan zee’s eerste echte schoolkrant!

Plaats een reactie