Sneak peak; betoog Autorijden op 17 jaar.

In de 2e toetsweek van dit jaar moeten wij voor het vak Nederlands een betoog schrijven. Het onderwerp was voor mij al snel bedacht: Autorijden op 17 Jaar.

Dankzij het feit dat ik mijn klad mee naar huis had genomen had ik de mogelijkheid om het betoog uit te typen, te verbeteren en dus online te kunnen plaatsen. Maar eerst zal het stuk in de schoolkrant verschijnen die aankomende week waarschijnlijk uitgedeeld zal worden.

Aangezien ik best wel een beetje trots ben op het eind resultaat wilde ik jullie even een kleine sneak-peak hier plaatsen! Het leesbare stuk zal online komen zodra de schoolkrant is uitgedeeld ( dit om het krantje waar ik overigens hoofdredacteur van ben, de primeur te geven!).


De kopfoto is trouwens een eigen foto, waarbij ik achter het stuur zit vlak voordat ik wegreed tijdens mijn eerste officiele rijles op mijn verjaardag.

xxxCarlijn

p.s. ik ben heel erg tegen het plan! Lees hier het volledige stuk: https://carlijnonline.wordpress.com/2011/04/17/autorijden-op-17-jarige-leeftijd-echt-niet/

4 thoughts on “Sneak peak; betoog Autorijden op 17 jaar.

Plaats een reactie