Verhuisd!

Vandaag 18-09-11 was het dan zover! Ik ging verhuizen!
Vanmorgen om 8 uur stond ik met m’n ouders en Koos de trailer in te laden, we konden gelukkig de paardentrailer van buurtjes van ons lenen! Ideaal want alles paste er netjes in!
Voor 9 uur reden we de straat uit, op weg naar mijn nieuwe woonplaats: Enschede! Na een rit van zo’n 2,5 a 3 uur kwamen we dan aan bij mijn nieuwe huis. Eerst even een korte rondleiding en toen de trailer weer uitladen en alles naar boven tillen.

Mams begon alvast mijn kamertje te stofzuigen/stoffen/soppen. Zodra alles was uitgeladen begonnen m’n vader en Koos met het in elkaar zetten van kasten en het bed. En zo waren we om een uurtje of 3 al helemaal klaar en was mijn kamer ingericht!
Ik moet zeggen dat, nu mijn kamer is ingericht, ik het idee heb dat hij groter lijkt! Gek eigenlijk want de afgelopen week lag er alleen een matras en de grond was bezaaid met kleren!

En dan ben je nu vast benieuwd naar het resultaat! Check het snel:

En dan nog een iets gedetaileerder filmpje voor de liefhebber;

xx

3 thoughts on “Verhuisd!

  1. Pingback: Terugblik op 2011! « Carlijn Online

  2. Pingback: Een half jaar studentenleven in Smartphone foto’s! « Carlijn Online

Plaats een reactie